poniedziałek, 1 listopada 2010

Zaległości.






koszula, pierścionek, kolczyki - H&M
spodnie - allegro
torba - Primark
buty - Graceland

Dawno, dawno mnie tu nie było, a parę nowych rzeczy znalazło się w mojej szafie. Szczególnie zadowolona jestem z białej koszuli z żabotem, którą widzicie na zdjęciach. Uwielbiam ją.
Buty kupiłam jeszcze w wakacje. Oryginalnie mają beżowe sznurówki, ale w tym zestawie chciałam pokazać koszule i nie chciałam skupiać uwagi na innych elementach. mam nadzieje, ze będę częściej tu zaglądać.

6 komentarzy:

  1. koszula i pierścionek świetne

    OdpowiedzUsuń
  2. no koszula jest super, pierścionek też niczego sobie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bez emocji. Nic nowego. Wystarczy zajrzeć na inne blogi.

    OdpowiedzUsuń
  4. bossssssssssssssssssssssssssssska koszula!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie
    http://justynjjacollection.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń